.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هر 10 ازدواج در مازندران 4 مورد به طلاق منجر مي‌شود

در جلسه كارگروه اجتماعي استان مازندران عنوان شد كه تقريباً از هر 10 ازدواج در استان چهار مورد آن به طلاق منجر مي شود.

مدير كل امور اجتماعي استانداري مازندران در اين جلسه گفت: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته دفتر امور اجتماعي استان موظف شد تا سه اولويت آسيب شناسي اجتماعي استان مازندران را طرح و در اولين فرصت به دفتر امور اجتماعي وزارت كشور ارسال كند.
يونس حسيني از فقر، اعتياد، طلاق و مفاسد اجتماعي به عنوان مهم ترين معضلات اجتماعي ياد كرد و اظهار داشت: براي كاهش آمار بيكاري در بين افراد آسيب پذير جامعه پرداخت تسهيلات كارآفريني از طريق صندوق مهر امام رضا و اداره تعاون در دستور كار قرار گرفت.
مدير كل بهزيستي استان مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه همه افراد بيكار به سمت اعتياد نمي روند افزود: تكدي گري در مازندران كه در گذشته به صورت محسوسي قابل رشد بوده است در حال مهار شدن است.
اسماعيل محمدزاده تاكيد كرد: با وجود پيشرفت اين طرح مشكل اعتباري جمع آوري متكديان هنوز باقي است.
وي از دختران فراري به عنوان يكي از آسيب هاي اجتماعي حال حاضر جامعه ياد و خاطر نشان كرد: اين افراد كه بعضاً خانه گريز هستند به محض ورود به بيرون از خانه از طريق افراد سودجو به دام فساد كشيده مي شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

الف 7 اسفند 1386
1-لطفا بفرمایید این آمار را از کجا گرفتید ؟ بر اساس آمار شما در سال 86 بایستی 25000 (بیست وپنج هزار ) نفر در استان مازندران ازهم طلاق گرفته باشند که بسیار بعید به نظر می رسد.
2-به جای طرح شعارها ,برنامه هاومیزان اعتبارات تخصیصی را اعلام نمایید .
3-فعالیت سازمانهایی را که نام بردید مربوط به عامه مردم می باشد .لطفا بفرماییداین قشر شکست خورده برای جبران این شکست به کی وکجا مراجعه نمایند ؟
روانشناس 11 اسفند 1386
آمار طلاق چهل درصد خيلي زياد مي باشد.حتي در كشور هائي كه خانواده محور نيستند آمار طلاق به اين اندازه نيست .به نظر مي آيد اين آمار مريخي باشد.!لطفا كار گروه اجتماعي استان مازندران توضيع دهند كه اين آمار را از كجا بدست آوردند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.